بهاری شویم...
آسمون همیشه ابری نیست
دریزه کوچولو
درباره وبلاگ


..دریزه دختریست که ناپلئون عاشقش می شود و با هم قرار ازدواج می گذارند اما ناپلئون اورا ترک کرده و به دنبال قدرت می رود.... دریزه در نهایت با مردی ازدواج می کند که بعد ها در مقابل ناپلئون می ایستد... دریزه دختریست که ناپلئون هنگام تسلیم شدن شمشیرش را به او تسلیم می کند! .......................... .......................... سلام به دوستای گلم که هیچوقت فراموشم نمیکنن البته یه سلام هم خدمت بی معرفتا بکنم که کم به ما سر میزنن خب بگذریم خواستم بگم که این وبلاگ رو برا دل خودم ساختم دوس دارم شما ها هم با نظراتون منو همراهی کنین .......................... .......................... اگه بیامو ببینم عزیزایی که لینکن به ما کم لطفی کردن و فراموشمون کردن با کما پوزش حذفشون میکنم البته ناراحت نشینا شما هم دوس جونای من هستین .......................... دوستون دارم(ماهک)

پيوندها
آیزنهاور
نی نی 1371
سمیرا جون
داداش شاهین
مریم جون
داداش آرمین
معصومه جون
شادی جون
داداش هاشم
فاطمه جون
آیدا جون
بیمه پارسیان
دلنوشته داداش مسی
اخبار روز دنیا(پرستو جون)
من تو او
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دریزه کوچولو و آدرس moonlight.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 787
بازدید کل : 128592
تعداد مطالب : 28
تعداد نظرات : 230
تعداد آنلاین : 1


كدهای جاوا وبلاگ






موضوعات
عکس

نويسندگان
ماهک

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 

جای خالی...

   بهار را بی تو چگونه سر کنم

                ای تمام دیروز و امروز من.

بی تو نفسهایم معکوس شمارش میشود و نبضم منظم نمی زند.

من به تو ای تمام زندگی ام خو گرفته بودم.

ای سبزتر از سبزه سفره هفت سینمان و ای ...

خوشبوتر از سیب و گلهای شمعدانیمان.

بی تو امسال بهاری نخواهم داشت.

امسال جای خالی ات سر سفره هفت سین بیشتر از تمام سین ها

به چشم می آید....

 

تقدیم به دل خودم...

 


نظرات شما عزیزان:

گلنوش
ساعت12:43---13 تير 1391
عزیزم من تازه داخل وبلاگ تو امدم وتبریک می گم برااین همه سلیقه عععععععععععععععععااااااااااااا اااااااااااااااااالللللللللللل لییییییییییییییییییی

میم . جیم
ساعت11:49---27 اسفند 1389
سلام. ازین نوشته ها لذت می برم و حظ می کنم. ماه هم زیبا بود. درود بر شما و آرامشی که از نوشته هاتون منتقل می شه...
سال و مال و فال و حال و اصل و نسل و بخت و تخت
بادت اندر شهریاری برقرار و بر دوام
سال خرم، فال نیکو، مال وافر، حال خوش،
اصل ثابت، نسل باقی، تخت عالی، بخت رام
******** پیشا پیش سال نو مبارک ********


مهرداد اشک9
ساعت3:24---20 اسفند 1389
salam...

dige tabadol link goftanesh vase loxiha of dare az system estefade kon.

khobi?abri ke nisti?

khob bia ye post gozashtam..biaya.
man montazeram
ya ali


ZORRO
ساعت8:56---18 اسفند 1389
بوی عیدی بوی توت بوی کاغذرنگی
بوی تند ماهی‌ دودی وسط سفره‌ء نو
بوی یاس جانماز ترمه‌ی مادربزرگ

با اینا زمستونو سر می‌کنم
با اینا خستگی‌مو در می‌کنم

شادی شکستن قلک پول
وحشت کم شدن سکه‌ عیدی از شمردن زیاد
بوی اسکناس تا نخورده‌ لای کتاب

با اینا زمستونو سر می‌کنم
با اینا خستگی مو در می‌کنم


مهرداد اشک9
ساعت14:00---17 اسفند 1389
سلام...

اسم وبلاگت منو کشوند اینجا...نه به خاطر سریال به خاطر ترانه ی اقا محسن یگانه تو سریال...

مطلبتم خوندم..اره واقعا عمرمون داره زود میگذره..18 سالمه ولی هنوز گاهی فکر میکنم 15 ساله هستم...هه هه..حالا بیخیالش هنوز جونیم...
مرسی.
یا علی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: